Twitter-Literatur
Deutschsprachig:
- Tim O’Reilly, Sarah Milstein: (10/2009) Das Twitter-Buch – O'Reilly Media ISBN 978-3-89721-942-7
- Stefan Ziegler: (04/2009) TwitterSweet: 140 Zeichen für den Geschäftsalltag – Books on Demand ISBN 978-3-8370-3781-4
- Nicole Simon, Nikolaus Bernhardt: (01/2010) Twitter – Mit 140 Zeichen zum Web 2.0 - 2. Aufl. – open source PRESS ISBN 978-3-937514-98-7
- Stefan Berns, Dirk Henningsen: (10/2009) Der Twitter Faktor – Kommunikation auf den Punkt gebracht! – Business Village ISBN 978-3-86980-000-4
- Wolfgang Hünnekens: (09/2009) Die Ich-Sender: Das Social Media-Prinzip – Twitter, Facebook & Communitys erfolgreich einsetzen – Business Village ISBN 978-3-86980-005-9
Englischsprachig:
- Shel Israel: (09/2009) Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods – Portfolio ISBN 978-1-59184-279-8
- Tim O’Reilly, Sarah Milstein: (05/2009) The Twitter Book – O'Reilly Media ISBN 978-0-596-80281-3
- Kevin Makice: (04/2009) Programming Twitter: Learn How to Build Applications with the Twitter API – O'Reilly Media ISBN 978-0-596-15461-5
- Joel Comm, Anthony Robbins, Ken Burge: (03/2009) Twitter Power: How to Dominate Your Market One Tweet at a Time – John Wiley & Sons ISBN 978-0-470-45842-6
- Julio Ojeda-Zapata: (11/2008) Twitter Means Business: How Microblogging Can Help or Hurt Your Company – Happy About ISBN 978-1-60005-118-0
- Deborah Micek, Warren Whitlock: (10/2008) Twitter Revolution: How Social Media and Mobile Marketing Is Changing the Way We Do Business & Market Online – Xeno Press ISBN 978-1-934275-07-8
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